تنها هشت دقیقه از زندگی یک جانباز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هشت سال افتخار و آدرس defae8sale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوندهای روزانه
دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 2025
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

تنها هشت دقیقه از زندگی یک جانباز
نویسنده : محمدهادی وطن خواه
دو شنبه 17 آذر 1393

http://www.shiaupload.ir/images/21231092167339527901.jpg


نظرات شما عزیزان:

for qan
ساعت21:28---22 آذر 1393
اگر از من بپرسند مظلومترین ایرانی ها کی هستند می گویم جانبازان .
چند ماه پیش رفتم بنیاد جانبازان زنجان خیل انبوهی دیدم قیافه های تکیده و میانسال سوال کردم گفتند برای کمیسیون تعیین در صد جانبازی آمدم تا خونه مسئولین را ناسزا می گفتم چرا که اینها سرمایه های یک کشورند اکنون بعد از سی و اندی سال تعیین درصد ای دو صد لعنت بر اینها مسئولین بی کفایت ...
این است تکریم سفارش امام نگذارید پیش گامان جهاد و شهادت در ....
وای خدای من چه شده ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.